Офісний переїзд
У міру розвитку та розширення компанії або бізнесу багато хто починає задумуватися про зміну умов праці. Зокрема більшість ухвалює рішення переїхати на новий офіс. Будь-яка зміна дислокації фірми призводить до простої роботи. Якщо ви хочете, щоб офісний переїзд пройшов максимально оперативно та якісно, то найкращі звернутися до справжніх професіоналів. Можете сміливо довіритись співробітникам компанії «Газелька». Кожному клієнту ми гарантуємо професійний сервіс, кваліфікований підхід до будь-якої складності.
Як організувати переїзд офісу
Офісний переїзд – комплексний процес, який передбачає перевезення оргтехніки, меблів, предметів інтер'єру та інших речей. Щоб усе пройшло без проблем та затримок, треба все грамотно організувати. Правильно організований офісний переїзд з вантажниками в Києві має на увазі низку основних етапів:
- Оцінка масштабу переїзду. Якщо потрібно провести невеликий офісний переїзд, можна проконсультуватися в телефонному режимі. Достатньо просто зателефонувати до нашого менеджера, вказавши габарити вантажу, з якого і на який поверх відбувається переїзд, розміри сходових прольотів та дверних прорізів. Якщо ж планується переїзд досить великого офісу з великою кількістю оргтехніки, масивних меблів та іншого, то потрібно викликати фахівця на об'єкт, щоб він провів оцінку. Послуга оцінки наших фахівців повністю безкоштовна.
- Демонтаж обладнання та меблів. Перед перевезенням краще розібрати великі та важкі предмети (якщо це можливо). Так вдасться знизити ризик їх ушкодження та спростити роботу фахівцям.
- Упаковка речей та маркування. Щоб убезпечити офісну техніку від пошкоджень, її потрібно упаковати у відповідний матеріал для перевезення – пухирчаста плівка, гофрокартон та інше. Також коробки з тендітними речами, документами та іншим потрібно промаркувати.
- Навантаження та розвантаження речей. Про цей етап дбають професійні мувери.
- Перевезення вантажу. У цій ситуації використовується спеціальний вантажний транспорт із кріпленнями у кузові для надійної фіксації вантажу.
Офісний переїзд від справжніх професіоналів
Офісний переїзд у Києві – це одна з найпопулярніших послуг серед юридичних осіб та приватних клієнтів. Цей процес вимагає як грамотного планування, а й професійного підходу. Найкращим рішенням буде звернення до спеціальної мувінгової компанії. Якщо керівник або власник компанії планує переїхати на новий офіс, йому потрібно мати чіткий план транспортування речей, оргтехніки, меблів та інших важливих предметів. Якщо все робити самому, то доведеться витратити багато часу та сил. Найкраще доручити всі турботи про переїзд справжнім професіоналам компанії «Газелька». Кожному нашому клієнту ми пропонуємо:
- кваліфіковану консультацію з усіх питань організації переїзду;
- чітке планування та узгодження всіх моментів із замовником;
- оцінку фронту робіт та розрахунок вартості переїзду;
- свої пакувальні матеріали для безпечного та професійного перевезення;
- послуги розбирання та збирання масивних, великогабаритних меблів;
- упаковка та маркування запакованих речей;
- спуск та підняття на поверх,
- вантажно-розвантажувальні роботи, зокрема переміщення великих предметів;
- професійний вантажний транспорт та
- додаткове обладнання для навантаження.
Ціна офісного переїзду
На вартість цієї послуги впливає кілька факторів:
- широкість фронту робіт;
- скільки потрібно працівників для переїзду;
- вага вантажу, що перевозиться;
- які матеріали та скільки їх потрібно для пакування речей та меблів;
- скільки доведеться витратити часу;
- кілометраж;
- які саме і скільки потрібно машин для переїзду (якщо одна, то кількість ходок).
Щоб замовити переїзд професійної мувінгової фірми, потрібно заздалегідь залишити заявку, вказавши важливу інформацію:
- адреса офісу, де планується завантаження;
- адресу місця, де буде вивантаження речей;
- який саме вантаж перевозиться (якщо це переїзд невеликого масштабу).
Замовити офісний переїзд у найкращої мувінгової компанії
Офісний переїзд у Києві – це відповідальна справа, яку варто довірити справжнім фахівцям. До них можна віднести співробітників компанії «Газелька». Нас вибирають багато хто за рахунок наступних переваг:
- Оперативність та висока якість послуг. Якщо ви шукаєте оптимальне співвідношення ціна-якість, то вам безперечно варто звернутися до нас. Ми не перший рік надаємо професійні послуги з переїзду та готові взятися до роботи будь-якої складності, виконавши все максимально оперативно.
- Спеціалізований транспорт. У нас є свій автопарк, де є кілька різних машин. Також у наших автомобілях є все необхідне обладнання для фіксації вантажу. Ми знаємо, як правильно перевозити тендітну техніку та інші вразливі речі, гарантуючи максимальну цілісність та збереження вантажу. У нашому автопарку знаходяться машини різноманітної вантажопідйомності та об'єму. Всі вони оснащені тентами, щоб захистити вантаж від опадів та іншого.
- Чітка організація. Наші спеціалісти чітко контролюють кожний етап перевезення. Будь-який офісний переїзд проводиться максимально оперативно та ефективно.
- Розумні ціни. Офісний переїзд у Києві недорого – це цілком реальне завдання, якщо звернутись до компанії «Газелька». Ви однозначно не переплатите. Наші менеджери підберуть оптимальну машину за тоннажем та розмірами, розрахують відповідну кількість вантажників, а наші досвідчені водії грамотно складуть маршрут. Можете не сумніватися, що звернувшись до нашої компанії, ви матимете справу зі справжніми професіоналами.